Välkommen!

Välkommen!
Kennel Lois Kelsey finns i Grums, Värmland, och föder upp Wheaten terrier i liten skala. Vi har haft rasen i drygt 20 år och just nu finns 5 hundar i våra familjer. Vi planerar att ha en kull valpar i början av 2013. Välkommen att läsa lite om vad som händer hos oss!
Hälsar Linda & Lillemor

tisdag 3 augusti 2010

Semester

Eftersom jag varit på semester i Ransäter en dryg vecka är det nu ett tag sedan senaste uppdateringen. Men nu är jag åter på plats igen och idag har det mesta av dagen spenderats hos elva små fyrbenta busfrön på Vinkelgatan. Jag har bland annat fått se livebevis på att Doris och Nemo verkligen är barn till Tiger. De är sin far upp i dagen, badar gärna i vattenskålen, helst med alla fyra tassarna! Så familjen Strandberg och Brokstad, som skall ha dessa små juveler, får vara beredda på att det finns viss risk för vattenskador ;-). Idag blir det tyvärr inga bilder, men jag ska försöka att återkomma med detta i morn.

Usch vad tiden går fort, nu ska de snart till sina nya hem. Men jag kan tänka mig att tiden tvärtemot går långsamt för er som väntar. Tur att vi har valpköpare som det känns så bra med!

1 kommentar:

  1. Ska försöka undvika vattenskador så gott det går, får väl förstärka köket på nåt vis. Ska bli kul, vi väntar sååå på lilla Doris.
    Marie

    SvaraRadera